close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור בית דפוס שמתאים לצרכים שלכם

מערכת שורשיב אב, תשפא21/07/2021

חשוב לדעת לאיזה בית דפוס ללכת, כזה שמתמחה בסוג ההדפסה הנדרשת ולא בית דפוס שיעשה את זה "על הדרך"

תגיות:
צילום: freepik
למי מאיתנו לא יצא להשתמש בשרותיו של בית דפוס כזה או אחר. ישנם מספר רב של בתי דפוס המפוזרים בכל רחבי הארץ. רובם של בתי הדפוס יציעו לכם שירותים כאילו ואחרים אך נדע לבחור את בית הדפוס המתאים לצרכים שלנו?

יש לשאול את עצמנו מה אנחנו רוצים להדפיס ובכך לדעת לאיזה בית דפוס ללכת, כזה שמתמחה בסוג ההדפסה הנדרשת ולא בית דפוס שיעשה את זה "על הדרך"

מה אנחנו רוצים להדפיס?
כאמור פניה לבית דפוס יכולה להיות מכמה וכמה סיבות

הדפסת הזמנות לחתונה
במקרה של הזמנות לחתונה נרצה בית
דפוס
עם נסיון בהדפסת הזמנות לחתונות כך שידע לעצב את ההזמנה בדיוק כמו שנרצה לראות אותה. כדי שבית בדפוס יתמחה בהדפסה דיגיטלית כך שההזמנה תצא בצורה המקצועית ביותר.

הדפסת מדבקות בגלילים
דפוס המתמחה בהדפסת מדבקות בגלילים חייב להיות מצויד במדפסות מתקדמות המתאימות במיוחד להדפסת מדבקות בגלילים. כמו כן כדי שתהיה מחלקת עיצוב מעולה על מנת שיוכלו לעצב אצת המדבקה בהתאם למותג.

הדפסת דפים בגדלים מיוחדים
ישנם בתי דפוס רבים שמדפיסים עד לגודל מסוים של נייר ולא מעבר מכיוון שהמדפסות בבתי הדפוס אינן מתאימות להדפסה בגדלים מסויימים של נייר, לכן אם נרצה להדפיס באנרים לדוגמה, ישנם בתי דפוס שלא יוכלו להדפיס עבורנו ויהיה עלינו לחפש בית דפוס המתמחה בהדפסה בגדלים של נייר הנפוצים פחות.

הדפסה על חומרי גלם מגוונים
ישנם בתי דפוס המתמחים בהדפסה על חומרי גלם שונים שהם לא נייר. למשל הדפסה על חולצות. גם לצורת הדפסה זו יש מדפסות ייעודיות המתאימות להדפסות על חומרי גלם שונים ולכן יש למצוא בית דפוס המתמחה בהדפסות בסוגים אלו.

לסיכום
ישנם בתי דפוס המתמחים בהדפסות שונות ומגוונות. במאמר הראנו רק כמה סוגים של הדפסות, יש עוד לא מעט. בדקו טוב במה מתמחה בית הדפוס לפני שאתם מתחילים לעבור מבית דפוס אחד לשני. כך תמנעו סיבובים מיותרים ותחסכו זמן רב במציאת בית דפוס מתאים לכם. בהצלחה!
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה